Thursday, March 31, 2011

Osudjeni za ratni zločin

U zatvoru u Sisku je boravilo nekoliko Srba optuženih za ratne zločine.Imali su identičan tretman kao i ostali zatvorenici.Bez problema.Ponašanje prema njima je bilo korektno koliko sam ja vidio.

U Sisku u zatvoru nije bilo Hrvata osuđenih za ratni zločin,dok sam ja bio tamo,ali u drugim zatvorima sam čuo da imaju bolji tretman od ostalih,da dobijaju zatvore otvorenog tipa sa minimalnim obezbjedjenjem,sa čestim korištenjem pogodnosti odlaska kući za vikend i sl.

1 comment:

  1. Kakva sjajna i inspirativna priča! Bila sam u braku sedam godina bez djeteta, zbog čega se moj suprug počeo čudno ponašati, u posljednje vrijeme se vraćao kući i više nije provodio vrijeme sa mnom i rastao se od mene. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je liječnik rekao da ne postoji način da zatrudnim, što mi zaista čini život jadnim. dok nisam naišla na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR ALABA -i, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam prolazila pa sam ga kontaktirala na: (dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu, sve mi je rekao treba pružiti prije nego što je mogao baciti čaroliju na okupljanje da vrati mog muža što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacao čaroliju ljubavi. Bilo je pravo čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je potpuno spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazvati dr ALABU i reći mu što se događa trenutak, a također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječila da zatrudnim, a zatim me uputio kako ga koristiti prije nego što upoznam muža. Evo, nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, stvarno sam bila trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR ALABU jer je spasio moju vezu i koja mi također daje djecu koju danas s ponosom mogu nazvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješite i svojoj obitelji donosite sreću. Ljubazno se obratite DR ALABA -i putem e -pošte na: (dralaba3000@gmail.com). Ili mu pošaljite WhatsApp/ Viber putem +1 (580) 373-2215 Doista, Bog je poslan da dovede izgubljene ljubavnike i donese vam sreću ...

    ReplyDelete

.,

Namecheap.com - Cheap domain name registration, renewal and transfers - Free SSL Certificates - Web Hosting