Thursday, March 31, 2011

Dan mrtvih

7 dana prije dana mrtvih,zatvorenici su pisali molbe da im se odobri da kupe svijeću.Referentica je imala čudna objašnjenja; dozvoliće vam se,ali da upalite svijeće u dvorištu na šetnji.A zašto na šetnji kad mi hoćemo u sobi da upalimo.Ona kaže: da nebi neko zapalio sobu valjda. Kakav razlog !!!! Pa u svakoj sobi ima po 5 upaljača. Bilo je kako je ona rekla.Ljudi su kupili svjeće i prilikom zapalili ih na šetnji.Tako je uz ogradu bilo poredano 10-tak lampaša.Kad je pala noć,lijepo su svjetlili. Iako sam Srbin,ja sam takodje kupio svijecu i zapalio je.Bog je jedan.Hriscanstvo je nekad bilo jedno...

1 comment:

  1. Pozdrav prijatelji, moje ime je Anna Andreeva. Ovdje sam da prenesem dobru vijest potrebitima. Bio sam depresivan kad me supruga napustila zbog drugog muškarca, jer sam tražio da prestanem raditi jer sam imao rak i slomio sam se. Oduzela mi je kćerku jedinu, pa mi je jedina mogućnost bila da umrem, pokušao sam je nazvati, ali ona me ignorirala, poslao sam joj SMS i odjednom mi je odgovorila i rekla da je više ne zovem niti šaljem, pa jednog dana Ući ću u kontakt sa svojim prijateljem na Facebooku i sve sam mu objasnio, a on mi je rekao da je i ranije imao iste probleme, upoznao me s čarolijom za čaroliju koja se zove doktor Alaba, poslao mi je svoj osobni e -mail i kontaktirao sam ga putem [ dralaba3000@gmail.com] i brzo mi je odgovorio, objasnio sam mu svoje probleme i rekao mi je da se ne brinem što je to učinio za toliko ljudi koji nikada nisu vjerovali u magiju, ali pogriješio sam pokušavajući ga uvjeriti 24 sata da glumi čarolija i izliječi me od raka i nađi mi bolji posao i odjednom mi je poslao lijekove za svoju bolest, uzela sam ga samo 2 dana i bila sam slobodna. Sljedeći dan nisam mogao vjerovati svojim očima, netko mi je pokucao na vrata i nisam očekivao nikoga taj dan, odjednom je moja žena plakao i nisam mogao izdržati, molio sam se i tražio oproštaj, odmah sam nazvao me iz moje tvrtke u kojoj sam godinama radio, a unaprijeđen sam na mjesto direktora jedne tvrtke za paragone u SAD -u, molim vas pomozite mi zahvaliti dr. Alabi što mi je vratio sve što sam prije izgubio, možete ga kontaktirati i putem whatsappa / viber sa svojim telefonskim brojem: +1 (580) 373-2215.

    ReplyDelete

.,

Namecheap.com - Cheap domain name registration, renewal and transfers - Free SSL Certificates - Web Hosting