Thursday, March 31, 2011

Prvi dan na slobodi

Kad su mi dali dokumenta u ruku i kad sam krenuo u slobodu,nisam osjećao nikakvo pretjerano ushićenje.Iskreno! Naravno da sam u zatvoru iščekivao taj dan,ali kad je on došao,ništa.Čak ni srce da mi jače zakuca. Odmah sam zaboravio na zatvor,kao da nisam nikad ni bio.Vjerovatno je taj osjećaj glavni krivac što se neki ljudi lako vraćaju u zatvor. Ljudi koji su izdržali kazne po 10 godina su mi rekli da se sve zaboravi brzo.I istina je. Otišao sam na autobusnu stanicu jer sam trebao do mog grada se voziti još 100 km.Nisam nikoga ni obavijestio da dolazim.Nisam ni sam bio siguran da ću izaći.Jednostavno nisam vjerovao ni upravi,ni sudu,ni papiru.Ništa nisam vjerovao dok ne vidim slobodu.
Čekajući autobus,osluškivao sam šta ljudi pričaju i shvatio da sad nastupaju pravi problemi.Izvan zatvora je drugi život.Posao,struja,voda,novac,auto,cure....... To u zatvoru nema.
Dok si u zatvoru,čini ti se da bi se snašao napolju jako brzo.Bez kriminala. Ali kad izađeš napolje,zapljusne te realnost. Tu svakome treba podrška.Bez podrške,nazad u zatvor. U zatvoru sam pogubio osijećaje za vrijednost novca,kako je teško zaraditi i sl.Tamo nisam plaćao ništa.
Taj dan sam najviše razmišljao kako ću da se bacim u kadu kad dodjem kući.U zatvoru su tuševi i nema privatnosti.To sam i uradio.Bacio sam se u kadu i ležao sat vremena,dok me nisu počeli zvati da idem da jedem. Onda mi je bilo neobično držati staklenu čašu i nož u ruci.
Ipak najviše sam se obradovao autu i mobilnom telefonu. Bilo je jako čudno imati mobilni kod sebe i voziti auto.I znaš da nemoraš doći kući dok ti ne dosadi.
Ujutro kad se probudiš u svome krevetu,čini ti se da si sve samo sanjao !

1 comment:

  1. Pozdrav prijatelji, moje ime je Anna Andreeva. Ovdje sam da prenesem dobru vijest potrebitima. Bio sam depresivan kad me supruga napustila zbog drugog muškarca, jer sam tražio da prestanem raditi jer sam imao rak i slomio sam se. Oduzela mi je kćerku jedinu, pa mi je jedina mogućnost bila da umrem, pokušao sam je nazvati, ali ona me ignorirala, poslao sam joj SMS i odjednom mi je odgovorila i rekla da je više ne zovem niti šaljem, pa jednog dana Ući ću u kontakt sa svojim prijateljem na Facebooku i sve sam mu objasnio, a on mi je rekao da je i ranije imao iste probleme, upoznao me s čarolijom za čaroliju koja se zove doktor Alaba, poslao mi je svoj osobni e -mail i kontaktirao sam ga putem [ dralaba3000@gmail.com] i brzo mi je odgovorio, objasnio sam mu svoje probleme i rekao mi je da se ne brinem što je to učinio za toliko ljudi koji nikada nisu vjerovali u magiju, ali pogriješio sam pokušavajući ga uvjeriti 24 sata da glumi čarolija i izliječi me od raka i nađi mi bolji posao i odjednom mi je poslao lijekove za svoju bolest, uzela sam ga samo 2 dana i bila sam slobodna. Sljedeći dan nisam mogao vjerovati svojim očima, netko mi je pokucao na vrata i nisam očekivao nikoga taj dan, odjednom je moja žena plakao i nisam mogao izdržati, molio sam se i tražio oproštaj, odmah sam nazvao me iz moje tvrtke u kojoj sam godinama radio, a unaprijeđen sam na mjesto direktora jedne tvrtke za paragone u SAD -u, molim vas pomozite mi zahvaliti dr. Alabi što mi je vratio sve što sam prije izgubio, možete ga kontaktirati i putem whatsappa / viber sa svojim telefonskim brojem: +1 (580) 373-2215.

    ReplyDelete

.,

Namecheap.com - Cheap domain name registration, renewal and transfers - Free SSL Certificates - Web Hosting