Thursday, March 31, 2011

Privremeni prekid izdržavanja kazne (iskustva)

Nekoliko puta sam bio u situaciji da pratim cijelu proceduru od podnošenja molbe sucu izvršenja za privremeni prekid izdržavanja kazne zatvora. Odmah da vam kažem da jako mali broj ovih molbi bude odobren,odnosno pozitivno riješen.
Uglavnom u obrazloženju odluke,suci izvršenja bi pronašli neku okolnost koja nije na ruku podnosiocu molbe. Odobrenje za prekid izdržavanja kazne zavisi i od vrste dijela za koje ste osuđeni,dužine kazne.
Za vrijeme moga boravka u zatvoru,vidio sam samo jedan prekid izdržavanja kazne,a vidio sam stotine odbijanja molbe.Čak i pored prenatrpanosti zatvora,molbe su odbijane. Prekid je odobren samo jednom dečku koji je morao na operaciju. Inače sam je došao na izdržavanje kazne,kazna mu je bila relativno mala ( 1,5 godina),djelo koje je počinio je bilo teška kradja.
Velika prednost je ako dođete sami na izdržavanje kazne,tj. Da vas ne hapsi i dovodi policija,da nije bila potjernica i slično. Ukoliko žena ili djeca ostvaruju neke prihode,bilo kakve,preko biroa,socijalu ili dječiji doplatak,to vam nimalo neće pomoći za prekid kazne. U tom slučaju obrazloženje suca bi bilo da su oni kako-tako zbrinuti i da ne ovise o vama trenutno.
Uglavnom jako jako veliki treba da bude razlog za prekid kazne.Razlog koji možete potkrijepiti dokazima. Klasični zahtijevi kao npr: žena i djeca,roditelji,problemi kod kuće su razlozi koji nisu dovoljni.
Za prekid kazne morate da pribavite što više pisanih dokaza.I na kraju porazgovarajte sa službom tretmana u zatvoru jer i oni daju svoje mišljenje o tome. Sud donosi konačnu odluku,ali će jako uzeti u obzir mišljenje uprave zatvora.

1 comment:

  1. Kakva sjajna i inspirativna priča! Bila sam u braku sedam godina bez djeteta, zbog čega se moj suprug počeo čudno ponašati, u posljednje vrijeme se vraćao kući i više nije provodio vrijeme sa mnom i rastao se od mene. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je liječnik rekao da ne postoji način da zatrudnim, što mi zaista čini život jadnim. dok nisam naišla na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR ALABA -i, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam prolazila pa sam ga kontaktirala na: (dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu, sve mi je rekao treba pružiti prije nego što je mogao baciti čaroliju na okupljanje da vrati mog muža što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacao čaroliju ljubavi. Bilo je pravo čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je potpuno spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazvati dr ALABU i reći mu što se događa trenutak, a također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječila da zatrudnim, a zatim me uputio kako ga koristiti prije nego što upoznam muža. Evo, nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, stvarno sam bila trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR ALABU jer je spasio moju vezu i koja mi također daje djecu koju danas s ponosom mogu nazvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješite i svojoj obitelji donosite sreću. Ljubazno se obratite DR ALABA -i putem e -pošte na: (dralaba3000@gmail.com). Ili mu pošaljite WhatsApp/ Viber putem +1 (580) 373-2215 Doista, Bog je poslan da dovede izgubljene ljubavnike i donese vam sreću ...

    ReplyDelete

.,

Namecheap.com - Cheap domain name registration, renewal and transfers - Free SSL Certificates - Web Hosting