Thursday, March 31, 2011

Terapija

Mnogi zatvorenici koriste razne tablete.Od onih protiv bolova pa do onih za spavanje i smirenje. Uzimanje tableta može da predstavlja prepreku za dobijanje posla u zatvoru. A posao u zatvoru je jedan korak više prema dobijanju vikenda i drugih pogodnosti. Zato predlažem da se ne uzimaju tablete ako baš nije potrebno.Naravno da ćete uzeti neku tabletu ako vas zaboli glava ili se prehladite,ali uzimanje raznih antidepresiva i ostalih jačih tableta nije nikakav plus.
Uzimanje tableta može da vam poremeti organizam i da vam bude još gore.Evo šta se meni desilo. Spavanje mi nije bilo problem nikakav.Spavao sam kao beba.Vidio sam da mnogi uzimaju tablete za spavanje i pričali su mi da dobro spavaju.Onda sam ja otišao kod doktora i tražio neku tabletu za spavanje.S nadom da ću još bolje da spavam. Međutim desilo se obrnuto,prestao sam da spavam skroz.Svi su spavali a ja sam gledao TV.Onda sam poslije 3-4 dana opet otišao kod doktora i rekao mu da ne spavam još gore.Onda mi je on objašnjavao kako treba malo vremena da prorade tablete i sl. Prošlo je 7 dana a ja ne spavam. Jako sam se zabrinuo jer sam prije uzimanja tableta dobro spavao.Odlučio sam da prekinem uzimati tablete. Poslije 2-3 dana sam uspio da zaspem 2-3 sata dnevno.Za 15 dana otkako sam prestao uzimati tablete,opet sam se vratio u normalu i spavao sam cijelu noć. Neznam,možda moj organizam ne podnosi tu tabletu. Uglavnom bio sam sretan što opet spavam. A ne spavati u zatvoru znači produžiti sam sebi kaznu !

No comments:

Post a Comment

.,

Namecheap.com - Cheap domain name registration, renewal and transfers - Free SSL Certificates - Web Hosting