Monday, March 14, 2011

Šišanje u zatvoru u Sisku


Brijačnica ne postoji u zatvoru.Šišanje je svakih 1-2 mjeseca,kada dođe brico iz zatvora u Zagrebu.Takođe zatvorenik.Dovedu ga i on čitav dan dole u kupatilu šiša zatvorenike.Uveče ga vraćaju u zatvor u Zagreb,pa ako je potrebno opet sutra ga dovedu. Više puta sam predlagao da ja budem brico,jer znam da šišam i još bi za svoje pare kupio mašinicu za šišanje.Nikad mi to nije odobreno iako sam više puta to predlagao.Nisam shvatao kako im se isplati dovoditi bricu iz Zagreba,a ne odgovara im da imaju bricu tu u zatvoru. Čak sam predlagao da to radim besplatno i da nemoraju da me plate.Makar ću ubiti vrijeme.Ali ne.Nisam uspio dobiti taj posao.Meni brico nije bio potreban jer sam brijao glavu. U zatvoru u Sisku je dozvoljeno imati svoju masinicu za sisanje.Tako da smo se i medjusobno sisali.Ja sam svejedno kupio masinicu za 350 kuna.Kvalitetniju masinicu,marke Remington. Kad sam krenuo kuci,ostavio sam je drugu koji je ostao da ima s cime da se sisa.
Inace zatvorenici su veoma solidarni ljudi.Npr,kada dodjete u zatvor i ako nemate nista,vrlo brzo ce vam neko dati majicu,neko trenerku i tako za nekoliko dana imate sve.Takodje kad neko odsluzi kaznu,najcesce ostavi vecinu stvari svojim cimerima. Tako sam ja dobio u nasljedstvo DVD Player. U medjuvremenu sam sakupio i nekoliko trenerki,patika i dosta majica i sl.Od jednog sam druga dobio original dres FC Barcelona. Sve sam te stvari ja dalje podijelio.

2 comments:

.,

Namecheap.com - Cheap domain name registration, renewal and transfers - Free SSL Certificates - Web Hosting