Thursday, April 19, 2012

Uvjetni otpust (Hrvatska)


Uvjetni otpust

Ja vam neću ovde pravno objašnjavati koja je procedura za dobijanje uvijetnog otpusta.Ja ću vam dati praktične savjete.



Ja sam bio u 3 zatvora u Hrvatskoj,nekih 10 mjeseci ukupno,i za to vrijeme sam vidio koliko su ljudi dobijali uvijetnog otpusta,na koju kaznu,zbog čega i kako. Manje kazne za lakša dijela,lakše dobijaju uvijetni otpust nakon 2/3.
Na kraju krajeva i ja sam dobio uvijetni otupust i to nakon 2/3 izdržane kazne.Tako da imam iskustvo u ovome koje ću rado podijeliti sa vama.

Pustite zakone,pustite sve ranije presude,sudsku praksu.Svaki slučaj je za sebe.

1.Straža.Bitno je da tokom izdržavanja kazne imate dobar odnos sa čuvarima. Oni su vaš prvi kontakt sa sistemom,najviše kontaktirate sa njima i na kraju krajeva živite sa njima.Svaki dan ih viđate i oni najbolje znaju sve o vama.
Oni mogu jako da vam zagorčaju život u zatvoru,ali oni takođe ocijenjuju vaše ponašanje.Njihova je ocijena vrlo bitna.Možda najbitnija. Jer sistem ide lančano.Oni vas ocijene dobro,to dolazi do šefova smjene,dalje ide do načelnika osiguranja,dalje ide do upravnika zatvora.

2.Referent.Referenti su najbitnija stavka. Preko njih se sve završava.Oni mogu da vas zaposle,da vam daju vikend i sve.Znači posebno biti pažljiv sa referentima.

3.Posao.Trudite se da počnete da radite što prije.Morate se boriti za posao.Morate dosađivati referentima,upravi i svima.Tražite posao. Pored toga što vam posao donosi razne beneficije,vi ste i plaćeni za to,a posao je vrlo bitna stepenica za uvijetni otpust.Prihvatite bilo koji posao,koji se prvi ponudi. Kasnije je lakše preći na bolji posao.


4.Izlazak u grad.Kada dođe vrijeme,nastojte da ostvarite izlazak u grad na 2 sata.
5.Vikend.Kada dođe vrijem,nastojte da ostvarite pravo na slobodan vikend.

Ovi izlasci su veliki korak do uvijetnog otpusta.Tako vas testiraju. Bitno je da dođete na vrijeme i da niste pijani ili drogirani kad se vratite. Oni će vas testirati na alkohol i drogu kad se vratite sa izlaska u grad.

6.Morate imati dobar odnos sa ostalima:doktorima,kuvarima civilima.

7.Vrlo je bitno da se angažujete u sve aktivnosti u zatvoru.Predlažem da idete na misu takođe,bez obzira da li ste religiozni ili ne.
8.Terapija.Nemojte piti nikakve lijekove ako baš ne morate

Suma sumarum

Odluku o vašem uvijetnom otpustu donosi povjerenstvo za uvijetni otpust. Ali oni su daleko od vas,sjede u udobnim foteljama u kancelarijama u Zagrebu i vi ih nikad nećete vidjeti. Kako oni onda donose odluku ?
Pa na osnovu onoga što ima kaže uprava zatvora i sudac izvršenja. Znači zaključak je ovaj: Ako zatvorska uprava odluči da idete na uvjetni otpust,vi ćete ići.Odluka suca izvršenja i povjerenstva za uvjetni otpust je skoro uvijek saglasna sa onim šta predloži uprava zatvora.
Ključ od vrata zatvora je u istinu kod čuvara,ali i ključ do vrata uvjetne slobode je takođe kod čuvara.Da dobro ste čuli,kod onog najnižeg koji vama otvara i zatvara vrata. A kojeg vi najviše mrzite i mislite da nema nikakav uticaj!

Savjet ljudima koji misle da su opasni
Opasan je onaj ko ima pare i veze.Tačka.
Nije opasan onaj ko napada stražu,ko ne poštuje upravu i sve radi kontra.Divljanje,štrajkovi glađu,napadi,razna čuda. Sve to ne ide vama u prilog.Radite protiv sebe.Sistemu nemožete ništa. Jer to što vi ne poštujete čuvara i glumite opakog lika,ali bez prebijene pare u džepu,samo vas udaljava od izlaska napolje.
A izaći što prije,to je cilj,zar ne?!

Jedan navodni mangup je na 5 godina robije,dobio 2 mjeseca Ziksa. Dobio je minimum,a mogao je da dobije i ništa.Prvo je glumio mangupa i opakog lika a na kraju je molio za ta 2 mjeseca.Toliko o tome.


Ja sam Vam ovde rekao istinu,samo istinu i ništa osim istine. Garantujem da ćete izaći napolje prije svih ako budete ovako radili. U vrijeme kad sam ja predao molbu za uvijetni otpust,bilo je 10tak molbi za uvijetni otpust iz mog zatvora,koji je bio mali,oko 100 ljudi. Od 10 molbi,samo je moja riješena pozitivno.Ja sam znao i prije odluke povjerenstva,da idem napolje.Šta mislite kako sam znao? Pa rekao mi onaj čuvar,što otvara i zatvara vrata. Izašao sam poslije izdržanih 2/3 kazne.


1 comment:

.,

Namecheap.com - Cheap domain name registration, renewal and transfers - Free SSL Certificates - Web Hosting