Thursday, March 31, 2011

Bijeg iz zatvora

Iskreno da vam kažem,nekoliko puta sam razmišljao o bijegu.Nije me bilo briga da li će da me uhvate ili ne.Nije ni poenta da bijeg uspije.Mislim,ako uspije dobro,ako ne uspije ništa. Razmišljao sam o nekom filmoskom bijegu.Nije mi bilo zanimljivo da pobjegnem lako. Više puta sam tokom rada izlazio izvan zatvora,nekih 50 metara od kapije,do kontejnera,da istresem smeće.Mogao sam tada da pobjegnem kako sam htio.Čuvar je bio jako debeo,nenaoružan.Nemože me stići, ako bude trčao za mnom,a pucati neće jer nema oružje.Ali nisam htio baš zbog njega,da ne izgubi posao,a i zbog toga što nisam htio izigrati na taj način povjerenje koje sam dobio od uprave zatvora.A nije me ni privlačio takav bijeg.Ja bi volio da pobjegnem na neki teži način.Da se to pamti i prepričava.
Idealno bi bilo da presječem rešetke.Da se preobučem u čuvara.Da se okačim za auto kad izlazi.Da iskopam tunel.Da insceniram bolest,pa da pobjegnem iz bolnice.
I na kraju ništa.Nisam se proslavio.Izašao sam na kapiju.Sami su me pustili kad sam izdržao kaznu...

1 comment:

  1. Pozdrav prijatelji, moje ime je Anna Andreeva. Ovdje sam da prenesem dobru vijest potrebitima. Bio sam depresivan kad me supruga napustila zbog drugog muškarca, jer sam tražio da prestanem raditi jer sam imao rak i slomio sam se. Oduzela mi je kćerku jedinu, pa mi je jedina mogućnost bila da umrem, pokušao sam je nazvati, ali ona me ignorirala, poslao sam joj SMS i odjednom mi je odgovorila i rekla da je više ne zovem niti šaljem, pa jednog dana Ući ću u kontakt sa svojim prijateljem na Facebooku i sve sam mu objasnio, a on mi je rekao da je i ranije imao iste probleme, upoznao me s čarolijom za čaroliju koja se zove doktor Alaba, poslao mi je svoj osobni e -mail i kontaktirao sam ga putem [ dralaba3000@gmail.com] i brzo mi je odgovorio, objasnio sam mu svoje probleme i rekao mi je da se ne brinem što je to učinio za toliko ljudi koji nikada nisu vjerovali u magiju, ali pogriješio sam pokušavajući ga uvjeriti 24 sata da glumi čarolija i izliječi me od raka i nađi mi bolji posao i odjednom mi je poslao lijekove za svoju bolest, uzela sam ga samo 2 dana i bila sam slobodna. Sljedeći dan nisam mogao vjerovati svojim očima, netko mi je pokucao na vrata i nisam očekivao nikoga taj dan, odjednom je moja žena plakao i nisam mogao izdržati, molio sam se i tražio oproštaj, odmah sam nazvao me iz moje tvrtke u kojoj sam godinama radio, a unaprijeđen sam na mjesto direktora jedne tvrtke za paragone u SAD -u, molim vas pomozite mi zahvaliti dr. Alabi što mi je vratio sve što sam prije izgubio, možete ga kontaktirati i putem whatsappa / viber sa svojim telefonskim brojem: +1 (580) 373-2215.

    ReplyDelete

.,

Namecheap.com - Cheap domain name registration, renewal and transfers - Free SSL Certificates - Web Hosting